Gå til innhold

Dere som har vært på ul... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var i dag, og vi så en liten tut mellom beina på han :) Men legen ville ikke si 100% sikkert om det var en gutt, jeg er jo bare 14+4, så det er kanskje litt tidlig.

Men dere som har vært på ul og får jenter, har dere sett noe mellom beina som for eks kan være kjønslepper eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg så det jo, men jeg er i uke 18 da. Er nok enklere å si da, jordmor var 95% sikker og den er god som gull for meg :-)

Skrevet

Dama ville ikke si altfor sikkert at det var jente, men så ingen tissefant vaffal.

Så noen hvite streker som vistnok skulle være kjønnslepper, men ho sjekka så fort at jeg ikke rakk å se det tydelig.

Skrevet

Jeg var på UL i dag, og jordmor så noen streker:

(|)

omtrent slik. var ingen guttetiss der i gården værtfall:)

Skrevet

sist såg vi tydelige kjønnslepper på ul, jormora frøs bildet og viste oss alt. ikke noe tvil en gang om at det var jente.. :)

Denne gangen var det en lite sjenert gutt som velvillig viste frem utstyret sitt til oss! :) Så jordmødrene mine har sagt begge gangene at det ikke er tvil! :) Sist handlet jeg rosa for alle penga, og denne gangen kan jeg handle blått! Gøy at jeg har en god unnskyldning for å handle mer, alt jeg har er rosa, tilogmed vogna! Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...