Gå til innhold

hva syns dere om navnet Ester?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eventuelt Esther? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt gamlis, men kult!

Skrevet

Vet ikke helt egentlig. Først tenker jeg at det er stygt, og så at det går an.

Hmm... Finnes verre navn, og finnes finere.

Skrevet

er egentlig enig med dere.. ser for meg ei gammel dame først.. men når jeg tenker meg om er jo "gamle" navn på vei inn igjen? og det er kanskje litt fint likevel? klarer ikke bestemme meg for hva jeg syns

 

hi

Skrevet

min mormor heter Ester og hun er et kjempeflott menneske og nydelig dame - så jeg forbinner navnet med noe positivt. Syns det er litt kult å bruke navn som er litt "gamle".

Skrevet

syns det er veldig fint, teknte på det selv. men så var det denne sexologen espen esther som jeg assosierer det med da hehe...

Skrevet

hahahahahhehe, ja der sier du noe (men jeg tenker nå fortsatt på mormor og syns det er fint)

Skrevet

Ester C-vitamin er det første jeg tenker på.

Skrevet

Esther er finere skrevet, men synes igrunn det er et grusomt navn..

Edel, Edna eller Ester kunne jeg ikke døpt ungen min for. Men smaken er som baken :-)

Skrevet

Ett av de fineste navnene jeg vet om:-)

Skrevet

Nydelig! Men så er jeg svak for "gamle dame" navn også=)

Skrevet

rett og slett helt forferdelig

Skrevet

Minner meg om en kjempe koselig gammel dame.. Men har vanskeligheter med å se det for meg på en liten jente :) Og ungdom.. Men det er jo dere som skal bestemme, så dere skal ikke bry dere om hva andre mener :)

Skrevet

Navet er gammeldags og kjempefint synes nå jeg da! Litt svak for gamle og tradisjonelle navn...

Skrevet

Ester er et kjempe søtt navn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...