*Mammalykke* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Har en frisk liten guttebeibis i magen! Jeg er så glad! Fikk til og med flyttet termindatoen fra november til oktober! Riktignok fra 1.november til 31. oktober, (hehe, èn dag bare) men nå kan jeg værtfall si at jeg har termin i oktober istedenfor november, og det høres mye bedre ut synes jeg! =) Har en nydelig gutt fra før av! Han kommer til å bli så stolt når vi forteller det =) Jeg er så glad nå!
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 gratulere så masse med en frisk guttebebis =) sååå koselig!!! jeg har også termin 1. nov og skal på ultralyd på torsdag, blir så spennende, jeg har også en sønn fra før og føler på meg at det ligger en gutt tili magen min =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå