Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en frisk liten guttebeibis i magen! Jeg er så glad!

Fikk til og med flyttet termindatoen fra november til oktober! Riktignok fra 1.november til 31. oktober, (hehe, èn dag bare) men nå kan jeg værtfall si at jeg har termin i oktober istedenfor november, og det høres mye bedre ut synes jeg! =)

 

Har en nydelig gutt fra før av! Han kommer til å bli så stolt når vi forteller det =)

 

Jeg er så glad nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så masse med en frisk guttebebis =) sååå koselig!!!

jeg har også termin 1. nov og skal på ultralyd på torsdag, blir så spennende, jeg har også en sønn fra før og føler på meg at det ligger en gutt tili magen min =)

 

 

 

 

Skrevet

Ganske like vi da =) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...