Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 jenta mi på 3.5 år har fått påvist det hos legen nå. Hun har mye vondt i magen. Hadde forstoppelse før helgen, men har hatt flere avføringer siden da. Kommer magevondten av urinveisinfeksjonen eller tror dere hun kan ha forstoppelse enda selv om hun har vært på do? Synes det er så ekkelt når hun har så mye vondt. I natt sovnet hun ikke før i to-tre tiden pga magevondt. Har startet antibiotikakur i dag, så får håpe det hjelper..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Noen får kjempevondt i magen av uvi (har selv blitt lagt inn på sykehuset fordi de trodde det var blindtarmen), mens andre merker ingen ting. Er nok pga uvi hun har vondt nå.... God bedring til jenta di!
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Tusen takk for svar. Det var egentlig litt godt å høre, for da regner jeg med at medisinen hjelper=).
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Stakkars jenta di, uiv er ikke godt å få nei.. Har slitt mye med det selv jeg. Fikk aldri vondt i magen, men det er mulig noen får det. Fikk mest vondt i selve underlivet, det pulserte når det ble betent etter jeg hadde hatt det noen ganger.. Får håpe at medisinen virker på henne og at hun blir kvitt det raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå