babymaker med 2 små jenter! Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 skal vi lage en eller finnes det noe sånt mange steder? noen snakker jo om føde ansikt mens smerter noen flere?
**sander&mams** Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 hvis fødeansikt betyr at man plutselig ser stygg ut - er jeg fødeklar. hadde termin i går , 1 juni. - masse kynnere er også ett tegn , energikick - altså redebygging - man vasker å styrer
ryddemani Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Oj jeg vaske og styrer, og har termin ganske snart!!?? Kanskje det skjer snart. Håper håper. Å ja...hva er egentlig fødeansikt?
kokelimonke Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 ugh, energi, hva er det?? Kan energiLØSHET også være et tegn?! *håpehåpe*
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg har mens smerter, rygg smerter....litt svimmelhet og kvalme på kvelds/nattes tid...masse masse energi.. (ryddet vasket og shoppet hver dag siste uken montert møbler osv).. (noen dråper blod, en dag) og ganske flytende utflod.... bare å vente å se om de skjer noe... er 27 dager til termin egentlig så..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Fødeansikt er veldig rundt,spesielt i kjaken... Jeg vil legge til: Løs mage! Rett før fødselen har magen en tendens til å ville tømme seg, gjerne hele siste døgnet. Bekkenløsningen,om du har en baby som har festet seg, blir mye bedre! For så å bli litt tullete igjen etter fødselen gjerne... At du gir opp...Akkurat i det du har innsett at babyen aldri kommer,- da setter ting i gang. Dette gjelder forøvrig midt i fødselen også...Når du "innser" at du aaaldri kommer til å bli ferdig, at du skal føde for alltid....Da kommer nurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå