Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Noen som kan bli født med dette viruset?? Altså ikke ha blitt smittet av noen sexpartner??
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Ja hvis mor har utbrudd under fødseln osv så kan det jo fort skje..
Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Var det normalt for 35 år siden??? Jeg aner ikke jeg assa..men kjenner en som har dette nemlig..og sier han var plaget med det leenge før han debuterte med sex..:/
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Det var sikkert mer normalt da enn nå vil jeg tro...
NormaJean Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har hatt to pasienter da jeg jobbet i ett annet land, små jenter på 2-3 år som hadde blitt smittet med syfilis og kjønnsvorter via mor under fødselen. I Norge tror jeg man i dag setter i gang nøye prosedyrer for fødsel hvis mor har kjent smitte av en SOS. Slik prøver man å minimere risikoen for smitte over til barnet.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Ja barnet kan bli smittet under fødselen om mor har utbrudd rundt de tider.. Ofte så får moren keisersnitt.., og har hun utbrudd når det nærmer seg fødsel så skal man ta keisersnitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå