Mamman til AM&JS Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hva utgjør det i timeslønn??? Fint om noen kan svare! Tuuusen takk..
mamazon <3<3<3 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Et vanlig årsverk er på 1950 timer (37,5 timer pr uke), så da skulle det vel bli 157 kr timen.
frk Nilsen Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 det blir 25500,- i mnd.lønn så kan du jo regne ut sånn ca selv. Vanlig er 154 timer pr.mnd
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Vanlig er ikke 154 timer per mnd. En mnd regnes som 162,5 timer. Forøvrig så deler du årslønn på 1950 som nevnt over her for å finne timelønn i 100% stilling.
Kyllingbein Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg har 300 i året- 162,59 eller noe sånt i timen
Honningmelon Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Men, hvis det er innen helsevesenet så er det 35,5 timer pr. uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå