Nemofish Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Ja, jeg har. Synes Riga er greit nok. Ikke sånn kjempestort. God, og ganske billig mat. Ikke så mye bra shopping, synes jeg. Men billige og bra spa-behandlinger. Ikke et sted jeg kommer til å reise tilbake til... Anbefaler heller Praha!
Vinden blåser Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hmm..hva kan man si om Riga...de har et mat-marked der som er fantastisk! man får sett, smakt og opplevd mye.. ellers vil jeg anbefale å ikke bo midt i sentrum. Om man heller velger gåavstand vil du få se mye mer av bygningen, parker ect mens du går til byen.. Ellers så vil nok heller ikke jeg dra tilbake dit. liker warzawa mye bedre for shopping og opplevelser Men helt grei by igrunn.. Må bare advare mot joker-club der borte..bassengene var dårlige og massørene var så voldsomme at jeg slet i dager etter med smerter... :S
Bippe77 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg har også vært der... kanksje litt samme opplevelse som de andre over her... helt greit der, men syntes vilnius var bedre enn riga og talinn... vi var i alle tre iløpet av en uke nemlig... Riga var cubus og dressmann på annehvert hjørne... hihi, og narvesen på de resterende hjørnene! Og er ikke akkurat de butikkene jeg drar til utlandet for å finne! Så Riga var litt nedtur sånn shoppingmessig... Tok en sånn sightseeingrundtur der vi... den var grei, fikk vite en del historie om byen som jo var intresant! Masse russerhistorie! Fridays anbefaler jeg IKKE! Der var servicen rett å slett råtten! Om dere har litt tid i Riga, anbefaler jeg å reise ut til Jurmala som ligger ca 45 min unna... det er et spa sted... nydelig sted! Tror det er mange fine hoteller der, vi bodde på et lite hotel, men det mest annerkjente hotellet er et stort hotel som ligger på stranda. Jurmala er kjent for Spa historien sin, men har også en fantistisk strand! Rene syden stranda, hadde det bare vært litt varmere! Har også nordeuropas største innendørs badeland... verdt et besøk om været ikke er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå