Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Ungen min er 1år, og kan fortsatt ikke sette seg opp selv. Ruller begge veier, sitter stødig og kryper. Men krabber ikke, reiser seg ikke og setter seg ikke opp i sittende selv. Begynner å lure på om det er noe galt Helsesøstra sier at det er helt normalt, men alle andre kan jo disse tingene
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Neida, ikke noe problem. Var sånn her og, men i løpet av en kort uke rundt ettårsdagen satte hun seg opp, reiste seg på alle fire og krabba.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Godt å høre at det er flere av dem! Blir litt bekymra når jeg ser alle på hennes alder GÅR rundt mens min bare kryper rundt på gulvet.. får håpe hun setter seg opp selv snart! HI
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Ungen her gikk ikke før hun var borti femten måneder, så vidt jeg husker - man blir rimelig lei spm fra omverdenen etterhvert også.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Kjenner meg igjen der ja. Ikke noe gøy når alle forteller om barna som går av seg selv når de er ti-elleve måneder og spør om min er nær ved å klare å gå ennå..hun som er langt ifra å klare å reise seg opp tilogmed Jeg er helt fra meg av stolthet når hun legger seg på magen fra sittende, og når hun kryper i full fart mellom stolbeina jeg. Fælt at omverdenen skal legge en demper på hvor flinke barna våre e g e n t l i g er bare fordi noen barn er veldig tidlig ute hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå