Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i 1. svangerskap (jente) jeg var kvalm hele 1 .trimester ++ i 2.svangerskap (gutt) Nå er jeg i uke 7 i mitt 3.svangerskap og ingen antydning til kvalme enda. Kan det være en jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen sammenheng sies det. Jeg har hatt tre utrolig ulike svangerskap, og alt er gutter selv om jentetegnene på nr 1 var så sterke at alle trodde ul var feil. Men jeg såg tissen, og den var på plass:)

Skrevet

Jeg var ikke kvalm i mitt 1.svangerskap heller og fikk ei jente. Denne gangen har jeg vært kvalm konstant i hele 1. timester og har også vært plaget av kvalme gjennom hele 2.timester (ikke hver eneste dag heldigvis), og venter visst jente denne gangen også (vært på 2 vanlige ul og 1 3d ul)...

Skrevet

Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt i dette svangerskapet, og jeg venter gutt=)

Skrevet

Jeg var kvalm i varierende grad og lengde med alle de tre første, mest med inste, og det er gutter alle sammen. Denne gangen var jeg ikke kvalm i det hele tatt, kun en tanke uggen rundt uke 9, nå venter vi visst nok jente.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Var kvalm med gutten i 16 uker, var KVALM med denne (som de mener er ei jente) i 12 uker. Altså en kortere, men mye mer intens kvalmeperiode med jenta. Vet ikke helt jeg... Men leste at det finnes forskning som peker mot at jente i magen gjør mammaen mer kvalm pga større hormonproduksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...