lystpå Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Tok netopp en test (rugedag 9) Som ble knall positiv. Så etter mye jubel oppdager jeg at det var en el-test. (lett å ta feil med skapet fult av ulike tester) Tenkte å ta en ny grav.test , men kom ikke mer urin.. Hjelp...hva tror dere? (14 dager siden el- sprøyte)
finetine Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Mener å huske at el-sprøyta kan sitte i en 10 dagers tid etter å ha satt den. Tenker du at den kan ha slått inn som positiv for en graviditet? Er usikker på om det er en god måte å teste på,det er vel forskjellig hormoner testene måler? Men kanskje noen andre her har en annen erfaring?!! ) Krysser fingre for deg for en positiv test senere i uka jeg:o) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Har du testa i dag???? jeg er såååå usikker på om jeg skal teste i morgen... er så spent.. lei av å leve i uvisshet!! du satte inn samme dag som meg du, stemmer ikke det "lystpå"?
snuffe Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror det er skummelt å si at noe annet enn en positiv graviditetstest er noe å hoppe i taket for. Meeeen... el-tester blir jo positive om man er gravid, og min begrensede erfaring er at de ble positive før graviditetstesten ble det. Jeg hadde gradvis sterkere el-tester i tre dager før graviditetestesten sa positiv (det ble den forøvrig ikke før ti dager etter innsett). Lykke til i hvert fall.
lystpå Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 takk for alle svar! Hadde innsett samme dag som deg ja Emr82. Fikk plutselig så lyst til å teste...ble jo knall positiv med engang, så ble jo så glad...helt til jeg oppdaget at det var en eggløsningstest. Tror jeg venter et par dager med å teste nå..kanskje torsdag morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå