Northernlights Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hva skal jeg gjøre for å få ut ungen min? Skal jeg supe lakserolje, eller drikke et lite glass rødvin? Skal jeg spise mat tilsatt ting som er avførende, sånn at tarmende skriker, og gjør at ungen kommer brølende?? Skal jeg går tur, vaske trapp, gang, bad og WC? Eller bare sette meg å vente på BIM med min kjære PC? Skal jeg elske hardt og brutalt? Skal jeg høre på mor, eller svigermors råd? Eller vente tålmodig til termin, og se om vannet går? Skal jeg be mannen om orgasmer som sender meg til Himmels? Skal jeg spise kalkun, ananas og kanel? Skal jeg trekke og dra i brystvortene, til de ser ut som tuten på en trumpet? Skal jeg drikke bringebærte? Spise komle, steke fødepizza og elske igjen? Og gå enda en tur, og en trapp eller to, med minst nittiåttetusen trappetrinn, for å få ut denne lille ungen min? Når magen er diger, og mamma`n er frustrert, tror man fort kjerringråd er tingen. Men la nå ungen få bestemme dagen selv; det er best for den lille elsklingen!♥ ............................................................................... Been there...best å vente. Styrtfødsel er ikke godt, etter å ha prøvd seg på et av kjerringrådene (fødsel nummer 3). Ekkel måte å føde på. Lykke til, alle gravide damer!
Northernlights Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 Nei, dette diktet var ikke et sånt dikt ;o) Noen dikt er akkurat sånn som dette. Det finnes forskjellige former for dikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå