Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Er så i tvil ang hvilke vippestol vi skal kjøpe. Er det noen som har erfaring med titanium sin vippestol? Synes den ser så fin ut. Ellers så er det jo babybjørn sin også da. Noen med noe erfaring???
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 vi har 2 stk, en fra carena og en fra reflex.. har tittet på titanium sin også, men vi fikk tak i billig og nesten ikke brukt.. bet 200,- for begge
Sistah*G07*J09* Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 vi har babybjørn sin vippestol, og er superfornøyd. Babyen sitter veldig godt i den, og den kan stilles inn i tre forskjellige nivå, så babyen kan bruke den fra fødselen av Å så er trekket veldig lett å ta av når man skal vaske det.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Vi har brukt babybjørn sin. Er veldig fornøyd med den. Begynte ikke å bruke vippestol til jenta vår før hun var 4 mnd gammel. Hun trivdes så godt på babygymmen på gulvet at jeg så ikke vitsen. Den aller største fordelen med babybjørn sin er at trekket er lett å ta av og vaske. Syntes det var veldig praktisk å ha henne i vippestolen når hun begynte med fast føde, men da blir det jaggu litt matgris også.
Konemor 69 Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde Baby Bjørn til tvillingjentene mine og kommer til å bruke disse nå også. Veldig bra vippestol!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå