mammas nurk Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 hei. Jeg å min mann har det litt morosmt ang.navn. han vil ha aurora, og jeg vil ha matilde. altså da har jeg kommet frem med et forslag; Tilde Aurora. hva syns dere? var det for tungt, langt, eller klang det flott? to nydlige navn som kan komme sammen syns jeg, men min mann er litt usikker... hehe
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Synes det var super fint navn....sier også Go for it!
AngryBird Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Kjempesøtt:) Jeg ville også ha aurora, men det er allerede brukt opp i familien te samboern min.....
mammas nurk Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2009 Så kjekt når dere sier det, nå ble eg enda mer sikker om det er noen som syns det er for spesielt, kan dere si det og, blir ikke snurten, hehe!!!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Nei, jeg er enig med de over her.. Go for it!
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Synes det blei veldig tungt jeg.. Er lærer og ser fort for meg at Tilde Aurora er langt å si. Men veldig fine navn hver for seg. Hvis det blir jente her, så blir det nok en Matilde:-)
Isadoramamma Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Tilde er veldig søtt, men synes ærlig talt ikke Aurora passer så veeeldig bra som mellomnavn bak et navn med to stavelser. Ikke redd for lange navn.. Hva med Aurora Mathilde? Men, hver sin smak da, ikke sikkert hun skal bruke Aurora sånn til vanlig, og da gjør det jo ingenting..
mammas nurk Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. juni 2009 ja sant de... det er det mann min sier og, hmm, at aurora ikke passer te mellom navn. men jeg liker det veldig godt da.. jeg har veldig lyst bare ha mathilde, men begge må bli fornøyde, hvorfor ikke begge. . han elsker aurora:) hehe...får se, kjekt se hva andre sier!!!!
ifie Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Jeg syns det var kjempefint! OG lett å si! Jeg syns da begge navnene må være med; ikke forkort det til Tilde.
Håp om oktober Skrevet 2. juni 2009 #13 Skrevet 2. juni 2009 Fine navn, men finest hver for seg, Synes det blir for tungt å si begge navnene.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juni 2009 #14 Skrevet 2. juni 2009 Aurora er fint, Tilde er uferdig. sammen blir det veldig tungt og "rart". Veeldig tungt.
Pea in the pod Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Signerer med fansen. Synes navnet er kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå