Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Det var en venn av meg som i helgen som plutselig spurte meg om hva jeg ønsket meg barselgave fra mannen min. Har ikke tenkt så mye på dette, men vet at min far ga barselgave til min mor for hvert av oss barna. Som en slags godt-jobbet-gave på en måte. Er dette fortsatt vanlig? Forventes det at de kommende fedrene gjør dette nå til dags? Er jo en koselig gest.. Hva synes dere?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Husker ikke at jeg fikk noe spesielt når nr 2 kom til verden men når første kom til verden fikk jeg en klokke hos mannen min, for jeg klaget sånn om at det ikke var kl på rommene på barselen...
koala Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes det er en hyggelig tradisjon og vi har utvidet den til også gjelde pappan. Ved første fødsel fikk jeg en gull-armlenke med et hjerte-charm påog beskjed om at det kom en ny charm for hvert barn Jeg ga ham silketørkle til bunaden ved første fødsel og digitalt fotokamera ved andre. Nå ved tredje vet jeg ikke ennå hva men at det blir en gave er helt sikkert og han sier at han alt har tatt ut hvilken charm jeg får (Fikk en liten fugl ved andremann)
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Åhhh, så koselig med et charm armlenke. Synes det var en god ting å utvide det til pappaen også!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har ønsket meg Sterlinks armbånd, et slags charmbracelet det og. Og siden jeg ikke fikk noe de to første gangene skal han fylle på litt ekstra. Skal f.eks. ha forbokstavene til ungene. Har også ønsket meg diamant i gifteringen, en for hvert barn, men tro jeg kommer til å gå for armbåndet. Mannen skal jo selvfølgelig også få noe, vet bare ikke hva det skal være enda. Har tenkt litt på en guttetur til ham og en kompis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå