Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Helt 100% ærli, 100% anonym(for den som føler for det) føler dere at dere innerst inne er ltt avhengig av dib?? skal bare innom et lite øyeblikk, så ender det opp med et par timer liksom?? at det går utover barna? eller kanskje mest mannen på kveldstid da dere helst skulle ha sittet sammen i sofaen å slappet av foran tven, da sitter du heller foran pcen?? uff....ja jeg må si jeg er litt avhengig...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hadde en periode jeg var litt for ofte og for lenge innom, men kuttet det ut. Nå er jeg bare innom når det, som nå, er lite å gjøre på jobb og jeg kjeder meg.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Ja, og jeg er hovedinnlegger av det innlegget du ble inspirert av ;-) Jeg kan godt være borte uten å tenke på det, men så fort jeg er hjemme skal jeg bare sjekke... og å bare sjekke kan ta timer. Jeg må gjøre noe med dette, mannen begynner å bli lettere oppgitt og sier vi snakker jo mindre nå etterhvert. Jeg kunne lekt enda mer med ungene, gjordt mer husarbeid, tatt tlf til venner osv. Jeg tenkte på dette nå siden mitt internett var nede mesteparten av forrige uke. Jeg hadde så god tid og alle virket gladere. Nå er tilbake forran pc og sitter ALT for mye!
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er vel selvvalgt avhengig av DB, men ikke slik at det går utover barna eller mannen. Manne min jobber mye på kvelden eller er på trning, så da bruker jeg DB, vil han at vi skal finne på noe så prioriterer jeg selvsagt ham! Normalt er jeg aldri på disse sidene når barna er hjemme og våken (med unntak av når det er barne-tv), men siden jeg nå har så mye smerter og er så mye dårlig, så blir det litt likevel fordi jeg uansett ikke orker å leke med dem så mye som jeg skulle ønske. Jeg har tidligere kuttet ut DB for lenger perioder av gangen uten problemer før, og måtte ha lit hjelp en gang fordi eksamenslesingen var sååååå kjedelig, hehe...) og brukte sidene lite når jeg jobbet, så superavhengig er jeg ikke, men jeg trives godt her av en eller annen grunn :-)
It's all about me Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Om jeg er avhengig eller ikke sier vel seg selv hvis man titter på to lister her inne.... Ja jeg er avhengig, og enkelte ganger forbanner jeg den dagen jeg hørte om denne siden på radioen. Men samtidig er Dib (og tidligere Bim) godt å ha. Jeg er enormt mye alene, og bor på et sted hvor jeg bare har bekjente som jeg hilser på i forbifarten men mangler fullstendig omgangskrets og familie. Så Dib er mitt fristed hvor jeg også kan skravle piss. Det er også mitt selskap når mannene er bortreist og ungene sover. Før gikk det utover kveldskosen når mannen var hjemme, det å finne fram pc'en når jeg slappet av forran tv'en gikk så automatisk. Men nå har jeg blitt flinkere å klappe den igjen og bare ta den fram hvis han finner fram sin først, he he. Noen år inn i framtiden skal vi flytte og da blir jeg nok her mindre. Men inntil da må dere nok slite med meg vankendes her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå