Gå til innhold

hvor kjøper dere skjorter til mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenker på til både hverdags og fest. dressmann sine er jo håpløse. ihvertfall til sambo. han er bred over skuldrene og har smal midje. så det ser jo ut som en potetsekk på han. h&m har jo de som er slim fit.de passer veldig bra, men utvalget er jo ikke akkurat til å juble for.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann klarer heldigvis å kjøpe skjorter selv ;-) Han kjøper de på capone av merket Sand.

Skrevet

Skjorter kjøper han da selv... Det varierer veldig hvor han kjøper. Men, det er skjelden dyre skjorter.

Skrevet

Varner og sånn... Billig og fint :)

Skrevet

De kjøper han heldigvis selv :)

Skrevet

Tror han ofte er på match og kjøper skjorter - oftere der enn på hm og tilsvarende....har sett av de få skjortene han har fra hm og så videre blir fortere stygge enn de som koster litt mer.

Skrevet

Har en mann som bruker skjorter i jobben hver eneste dag, og som ellers liker å gå i skjorter. Så skal si jeg har litt av en strykejobb! :-)

Ellos sine er faktisk veldig bra - lette å stryke.

Men mine favoritter er Lacoste sine - utrolig slitesterke, og toppers å stryke.

Det skal sies at det går mest i "nøytrale" skjorter her, ikke så mye "fancy" mønster og sånn. :-)

Han kjøper for det meste skjortene sine selv, men jeg synes det er utrolig hyggelig å gjøre det jeg også! :-)

Utrolig hvordan dibbere får en enkel setning til å bli negativ...

Skrevet

ok, takk for svar. skal sjekke ut de stedene dere har nevnt. ja sambo hadde sikkert klart å kjøpe skjortene sine selv. problemet er at han aldri gidder å kjøpe klær. og jeg gidder ikke å ha han med meg på shopping for han blir utålmodig etter 10 min. da er det bedre at han er hjemme med ungene mens jeg koser meg på senteret alene. godt med litt alenetid :)

Skrevet

Ja, da funker jo det best for dere.

Lykke til med skjortene.

Skrevet

Her i heimen kjøper far i huset klærne sine sjøl :)

Skrevet

enig i det der,ja...han har ikke interesse av å shoppe selv og jeg vil ikke ha han seende ut som en dass heller,så da gjør jeg det for han...

Skrevet

Dressmann har noen skjorter som heter Silouette - veldig få farger og velge mellom, men de sitter fint på mannen min. Kjøper de til jobb-bruk. Så blir det andre typer skjorter til fest! :)

Skrevet

Han handler stort sett klær selv da, så jeg har ikke helt kontroll på hvilke butikker han er innom, men til bursdagen hans kjøpte jeg en skjorte på !Solid som passet veldig fint. Når vi er i byen sammen, pleier han å ha lyst til å stikke innom mph og jack&jones i hvert fall..

Skrevet

Min mann kjøper sine skjorter på Vic:)

Skrevet

Mannen her bruker Sand, Tiger og Eton. Og han er helt klart mest fornøyd med Eton sine skjorter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...