Lemonia Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg varmer ikke sviskemosen. Passer på å ta den ut av kjøleskapet en times tid før han skal få den slik at den er romtemperert.
** 2 prinsesser og en til** Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Nam.. det var jo kjempegodt Lurt å ta den ut før ja, skal huske det til i morgen
Lemonia Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Ja, sviskemos er kjempenam her også. Jeg liker ikke svisker, og kan ikke helt forstå det, men når gutten vår synes det er det beste han kan få så skal han jo selvsagt få det. Jeg lager den forresten selv (blir litt mer konsentrert smak enn den kjøpte, som er blandet ut med risstivelse). Bare har svisker i en kjele, dekker med kaldt vann og koker noen minutter før alt moses i blender (må ha med kokevannet også ellers blir mosen altfor tykk). Fryser i isbitformer og tar opp noen isbiter til hver dag. :-) Gjør forresten det samme med tørkede aprikoser, det er visst også kjempegodt.
Nagilimia Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Her får han både romtemp og kald. Synes det er greit å venne han til begge deler. Han gaper som bare det, men hender det kommer noen grimaser 1. gangen hvis han får den kald.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 da jenta mi begynte å få sviske varmet jeg den litt i mikroen, bare litt lunk, for hun ville ikke ha den kald/romtemp. men nå spises den kald:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå