Gå til innhold

skal sviskemos varmes???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri prøvt det før jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks. Bare skru av lokket og spis :)

Skrevet

Jeg varmer ikke sviskemosen. Passer på å ta den ut av kjøleskapet en times tid før han skal få den slik at den er romtemperert.

Skrevet

Nam.. det var jo kjempegodt :) Lurt å ta den ut før ja, skal huske det til i morgen

Skrevet

Ja, sviskemos er kjempenam her også. Jeg liker ikke svisker, og kan ikke helt forstå det, men når gutten vår synes det er det beste han kan få så skal han jo selvsagt få det.

Jeg lager den forresten selv (blir litt mer konsentrert smak enn den kjøpte, som er blandet ut med risstivelse). Bare har svisker i en kjele, dekker med kaldt vann og koker noen minutter før alt moses i blender (må ha med kokevannet også ellers blir mosen altfor tykk). Fryser i isbitformer og tar opp noen isbiter til hver dag. :-) Gjør forresten det samme med tørkede aprikoser, det er visst også kjempegodt.

Skrevet

Her får han både romtemp og kald. Synes det er greit å venne han til begge deler. Han gaper som bare det, men hender det kommer noen grimaser 1. gangen hvis han får den kald.

Skrevet

da jenta mi begynte å få sviske varmet jeg den litt i mikroen, bare litt lunk, for hun ville ikke ha den kald/romtemp.

men nå spises den kald:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...