venter nr 2... Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg og samboern min med vår mars baby har litt lyst å flytte til Brasil, han kan få jobb der nede.. Hva synest dere om det?
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hvis det er noe dere har lyst til, så hopp i det! Kanskje ta permisjon fra jobbene deres her, leie ut hus istedenfor å selge i første omgang, så har dere retrett-mulighet om dere ikke skulle trives. Vi flyttet også langt avgårde med 4 uker gammel baby, ikke til utlandet, men så godt som likevel - og langt langt fra slekt og venner. Og vi planlegger et halvt år i Canada neste høst (da snuppa er 1,5) i skrivende stund. Det er bare en selv om setter begrensningene, alt ordner seg hvis man vil:))
venter nr 2... Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 ja for sånn som jeg sier mn lever jo bare enn gang, lyst å oppleve verden:) å så hadde det verdt uffatelig godt å fått komme vekk litt:)
Eddav Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Har dere lyst og mulighet, så gjør det. Angrer dere kan dere jo bare flytte hjem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå