bassemamma Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 hvilken søsken vogn vil dere anbefale? minstemann vil være 20 mnd når han blir storebror.
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har to tette fra før, og får to tvillinger nå. Har akkurat kjøpt en tfk twinner twist duo, som sammen med oth ofte blir anbefalt som søskenvogn og tvillingvogn. En sitter fremover, og den andre ligger i bag mor deg. TFK har to helt seperate vogndeler når begge sitter fremover. En kan ligge bak, og en kan sitte freover. En liten skillevegg. Det hadde ikke vår gamle, og eldstemann vekte lillebror hele tiden.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 erteposen; vet du sånn cirka pris på TFK twinner twist duo? Ser poenget med skilleveggen, kan nok være lurt ja... Her blir det 18 mnd i mellom søsknene.
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Det er nok en av de dyreste vognene, men det er mange som selger de på finn. Tror vi skal betale 7500,- for 2009 modellen, uten hardbagger for de kjøper vi brukt og der er mange til salgs. En forretning på finn.no selger 2008 modellen til 5000,-. Den eneste forskjellen er at den ikke har håndbrems. Årsaken til at vi kjøper ny er at den vil bli brukt i ca 3 år, og den vil bli godt brukt siden vi ikke bruker bil, har masse trapper og går på brostein. Siden den er så lett og liten sammenleggbar (den minste på markedet) kommer vi ikke til å bytte den ut til en lettere modell siden det ikke finnes:)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg har tittet på denne typen vogn på finn og finner bare vogn med felles kalesje. Hvordan kan da det ene barnet sitte fra deg mens du har den lille i bag mot deg...? og hvor finner jeg 2008 modellen til 5000,-? har leita...
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 http://www.pricegrabber.com/tfk+twinner/products.html/form_keyword=tfk%20twinner/skd=1/mode=pg_yahoo_us_std Det er twinner twist duoen, og der ser du hvordan den kan kombineres. Jeg fant tilbudet på finn.no og hadde mail kontakt med butikken somv var på østlandet. Det kan ha vært 6000,- men vi ble vel enig om 4000. Men siden det mest sannsynligvis blir ks på meg og vi bor veldig bratt til er håndbrems et must om jeg skal ut alene før såret har grodd. Naboen har vogna til nyfødt og en toåring, og den fungerer veldig fint til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå