Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Hei. Ei kamerat av meg fortalte meg i helga at hans samboer, hun er 27 år. Hadde aldri onanert fortalte hun, han nektet og tro det og lurte på om dette er normalt. For meg er det ikke normalt, men hva sier dere ?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Er vel noen prosent som aldri har gjort det, så hun er i mindretall, men ikke enestående.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Litt sørgelig, egentlig, å ikke kjenne sin egen kropp. Ja, jeg onanerer - om enn ikke akkurat nå, hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Unormalt er det nok ikke, men uvanlig. Husker ei venninne av meg reagerte med "æsj-rop" og grøss da onani en gang ble samtaletema. Hun kunne ikke skjønne at noen ville gjøre noe så ekkelt. Må vel legge til at hun hadde blitt seksuelt misbrukt som barn.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 har venninner som hater tanker på både onani og oralsex... uten å ha blitt misbrukt... utrolig hva man kan gå glipp av. selv prøvde jeg meg med onani når jeg var yngre uten å få noe ut av det i det hele tatt... klarte rettt og slett ikke å tilfredstille meg selv. men nå klarer jeg det faktisk... plutselig funket det bare uten at jeg vet hva som er anderledes nå... men jeg foretrekker å bruke vibrator da.. ikke bare hendene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jepp jeg onanerer, og de jeg ahr snakket med om dette av mine venninenr gjør det også. Jeg har gjort det helt fra jeg var barn- på instinkt. Før jeg skjønte hva dte var, visste liksom bare at jeg måtte gjøre det alene:). Og jeg har fått orgasme også helt fra jeg var barn.. Lurer på om det er normalt jeg..? Har stor lyst da, og får også orgasme veldig lett ved samleie.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Jeg gjorde det noen år, men stoppet opp i 4 år pga sykt dålig selvbildet. jeg syntes jeg var direkte heslig.. (vet ikke hvorfor) nå har jeg tatt det opp i gjen og har sex og onanerer ofte:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 har alltid gjort det, fra sånn 10 års alderen som jeg kan huske. Har lltid fåt orgasme også. Prøvd vibrator, men fungere bedre uten. Eneste gangene det kan være vanskelig er når jeg bruker p-piller, da er ingenting fristende da.. Men jeg tror faktisk at pga onani og kjenne sin egen kropp, gjør at jeg får orgasme uten spesielt mye styr. Heller en kjapp en på bodet, enn masse styr med forspill osv;)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Samme her- hva er det med oppdragelsen jenter får når vi føler oss ekle fordi vi koser med vår egen kropp?? jeg er anonym som har gjort det siden jeg avr liten, og jeg prøvde seriøst og hardt å ikke gjøre det i ungdomsårene fordi jeg fikk så dårlig samvittighet, følte meg unormal og rar, og var sikker på at andre jenter ik gjorde det og at det syntes på meg.. Mine foreldre har sldri sagt noe som skulle få meg til å føle det sånn, men det er kanskje feilen- de har sldri snakket om sex m meg i det hele tatt. Aldri hatt skyldfølelse ved sex da, bare onani. Antakelig fordi at v sex så er man to om det.. Klarte å "avstå" fra å onanere et år på ungdomsskolen før jeg sprakk, hehe. Det var jo så deilig å få den orgasmen. thank god at jeg ahr en mann å elske med nå da. Men hender jeg tar meg en solotur nå og da, om jeg har anledning:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 enig- tror man får bedre sexliv om man onanerer.. jeg får ihvertfall alltid orgasme lett ved samleie og visste liksom hva jeg skulle gjøre for å komme da jeg først begynte å ha sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå