Gå til innhold

Unnskyld meg, forrvirra førstegangs her!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringer man føden når vannet går eller når riene er regelmessig og 2-3 cm min mellom?

Blir sånn i tvil, for jeg får intrykk av at folk springer til føden bare de ser et blodspor i trusa!

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da ville jeg ringt føden. Jeg for min el ringer når jeg tror ejg har rier, men det er fordi jeg aldri har hatt regelmessige rier før ved nesten full åpning og har 1,5 time å kjøre, så best å være litt føre var ;-)

Ellers sier de vel at man godt kan ringe når vannet går, men at man ikke trenger det om vannet er blankt. Og, så tror jeg det er 5 minutter mellom riene det bør være når man ringer første gang, så heller høre hva de sier da.

Skrevet

Ringte når det var ca. 5 min. mellom. Hadde hatt rier i 12 timer da, men de begynte jo med 30 min. mellomrom.

Hadde jeg sett blodspor i trusa, hadde jeg nok tatt en ekstra tlf....

Skrevet

ok, takk for tilbakemeldinger!

Vannet mitt (helt klart og fint) gikk rundt kl 8 i dag tidlig. Har hatt uregelmessige rier/kynnere? frem til kl 1, men frem til nå har jeg hatt 5 min mellom riene, og nå 3 min mellom den siste halvtimen...

Spennende.... Når det blir to minutter mellom så får jeg ringe føden:) for nå har jeg problemer med å sitte stille.

Skrevet

Jeg ville ringt nå om jeg var deg. er riene så vonde, så kan det faktisk være at du er nærmeremål enn du tror. Håper du ikke ha så lang reisevei da. Lykke til :-)

Skrevet

Gåavstand til Ahus heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...