Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens tilstand tatt i betraktning: word...

Skrevet

la meg gjette: du kom på at jeg har bursdag i morra, og at du har glemt å kjøpe gave?

fhy fhaan i aan, som vi mattegenier liker å si det. særlig når vi stryker på eksamenshelvetet og må ta driten på nytt til jul.

Skrevet

Gratulerer med dagen, Meget Reduserte Mugger.

Skrevet

Ta dritten på styrten og gå videre - og min bursdagsgave til deg er at du får lov å si akkurat hva du vil på Dib hele døgnet i dag, siden jeg har påtatt meg moderatoransvaret av ren ansvarsfølelse inntil videre. Jeg vil i så måte oppfordre til å si MYE på ris og ros (ris til dem, ros til meg) og ellers er anonyme, skravlere og andre kjerringer fritt vilt.

Skrevet

Kan du si, som skravler side opp og side ned om ideelle leggetider for små prinser og prinsesser. Herregud, om jeg ikke frivillig forlater debatten kan du holde praten gående i det uendelige.

Skrevet

allerskjønneste lut, jeg har dessverre hatt særdeles lite å bidra med både i verdens- og dibsammenheng i dag. har vært for opptatt med å spise chilinøtter og synes synd på meg selv fordi jeg har eksamen.

og du, syden-tøsa! takksaha. men jeg har fremdeles større mugger enn deg. jeg bare nevner'e lizm.

Skrevet

Chilimugger,

herfra kan det bare gå oppover. Bortsett fra at det ikkeer mer Lost før i 2010.

Skrevet

Akkurat det (kursiv) er ikke sikkert enda. For alt vi veit starta de realityversjonen av Lost her for noen dager siden. Vi har bare ikke sett det enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...