3 små og en mamma Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Kanskje noen her har erfaring med dette stedet? tenker å dra dit med en på 4. Blir ettromsleilighet royal. Er det bare dette hotellet i mils omkrets eller er det koselige steder å gå ut og spise/shoppe? LAngt å kjøre fra flyplass?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 spørs hvor det er på gran canaria.så om du skriver hvor det er så kan jeg kanskje hjelpe deg.er flere sunving å velge mellom serru
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Er det Sunwing Resort på Arguineguin du mener? Der har jeg vært. Fint familiehotell, svært. Er noen spisesteder i gangavstand, ja Ellers er det taxi/buss ti min til Puerto Rico eller Playa Del Ingles.
Martee :) Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg syntes ikke at det var noe koselig i Arguineguìn jeg.. Ville heller bodd i nærheten av Anfi del Mar, i Puerto Rico eller i Puerto de Mògan :-) Er vell ca. 40min fra flyplassen i Las Palmas og ned dit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå