16.10.07&13.10.09:) Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Som passer til Elisabeth? Sikkert mange som er lei disse innleggene, men vi er helt tom for idéer...!
Divinity Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Elisabeth og... Theo, Nicolai, Lucas, Mathias, Sebastian, Daniel.... Vet liksom ikke hvilken type navn dere liker?
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Likte Sebastian! jeg elsker Lucas, men tror jeg skal streve med å få mannen med på det.. Liker alt mulig jeg, men mannen er litt vanskeligere..hehe.. greit med navn som kan uttales på engelsk. Jeg har reist mye og håper at mine barn får samme reiselyst som meg (selv om jeg kommer til å være veeeldig nervøs for å slippe de avgårde!!) og da er det greit når navnet ikke blir vanskelig å si..
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 Elias er jo og veldig fint, men er redd det blir litt for likt kanskje? Elias og Elisabeth?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå