Gå til innhold

Guttenavn? (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som passer til Elisabeth? :)

Sikkert mange som er lei disse innleggene, men vi er helt tom for idéer...! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elisabeth og...

 

Theo, Nicolai, Lucas, Mathias, Sebastian, Daniel....

 

Vet liksom ikke hvilken type navn dere liker? :P

Skrevet

Likte Sebastian! jeg elsker Lucas, men tror jeg skal streve med å få mannen med på det.. Liker alt mulig jeg, men mannen er litt vanskeligere..hehe.. greit med navn som kan uttales på engelsk. Jeg har reist mye og håper at mine barn får samme reiselyst som meg (selv om jeg kommer til å være veeeldig nervøs for å slippe de avgårde!!) og da er det greit når navnet ikke blir vanskelig å si..

Skrevet

Elias er jo og veldig fint, men er redd det blir litt for likt kanskje? Elias og Elisabeth?

Skrevet

Christian

Fredrik

Kornelius

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...