Gå til innhold

Hva med kanel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen dette har funket på? Skal starte rier visstnok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, prøvde virkelig sist, men det gikk ikke. Hadde både kanel i is, youghurt, på rømmegrøt osv, men ikke tale om.

Skrevet

hehe jeg har hatt i meg kanel.

Men jeg leste at du skulle blande ut en spiseskje kanel med vann slik at det ble en kjukk grøt.

Prøvde på Fredag og i går.. Har ikke skjedd noe enda...

Smaker ikke så ille som det høres ut..

Skrevet

har hørt at en skal lage kanel te.. koke opp kanel stenger.. hørt det har hjulpet på å sette igang rier. me vet jo ikke om det bare er tilfeldighet..

Skrevet

Jeg tok kanel-te, lot den trekke lenge og lagde den ganske sterk, med kanelstenger. Tok vel 4 stenger til ca en kopp (kokte vann i kjele og lot kjelen stå på plata på 1 så det holdt seg varmt mens det stod og trakk i 15 minutter eller så..). Og jeg fikk rier, havnet på sykehuset, natt til i går, men da jeg kom på sykehuset stanset riene litt opp, satte i gang igjen en time senere, så fikk jeg riestimulerende akupunktur, så sovnet jeg og da stanset det virkelig opp. Tenkte på å få i meg litt kanel igjen for å se om det kunne virke på å få i gang riene igjen, men tørte ikke pga ville gjerne være hjemme litt i og med at dattera mi feira 3-årsdagen i går. Men nå skal jeg ta meg en kopp snart igjen.

Aner jo ikke om det var teen som gjorde det, men det blir jo spennende å se om det setter i gang igjen etter en kopp te til.. :)

Store mengder over lengre tid er som musipusi skriver, ikke bra, så jeg liker ikke tanken på å ta det over flere dager, men en gang imellom for å kanskje få i gang riene, hvis man allerede er moden, det går nok greit! :)

Skal gi beskjed om det setter igang igjen etter en kopp te i kveld. Jeg er helt moden nå og har 3 cm åpnng og helt sentrert cervix. Men det forventes jo uansett at jeg går i fødsel snart, så det kan vel fortsatt ikke garanteres at det er teen som starter det om det nå skjer i kveld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...