meg & lillegullgutten Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Noen dette har funket på? Skal starte rier visstnok.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Nei, prøvde virkelig sist, men det gikk ikke. Hadde både kanel i is, youghurt, på rømmegrøt osv, men ikke tale om.
SiMaMi Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 hehe jeg har hatt i meg kanel. Men jeg leste at du skulle blande ut en spiseskje kanel med vann slik at det ble en kjukk grøt. Prøvde på Fredag og i går.. Har ikke skjedd noe enda... Smaker ikke så ille som det høres ut..
mini blir storebror Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 har hørt at en skal lage kanel te.. koke opp kanel stenger.. hørt det har hjulpet på å sette igang rier. me vet jo ikke om det bare er tilfeldighet..
Lykke X 4 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Kanel funket ikke sist. Prøvde flere ganger. Kanel i store doser kan faktisk være farlig.... http://www.aftenposten.no/helse/article1559871.ece
benedicteh Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tok kanel-te, lot den trekke lenge og lagde den ganske sterk, med kanelstenger. Tok vel 4 stenger til ca en kopp (kokte vann i kjele og lot kjelen stå på plata på 1 så det holdt seg varmt mens det stod og trakk i 15 minutter eller så..). Og jeg fikk rier, havnet på sykehuset, natt til i går, men da jeg kom på sykehuset stanset riene litt opp, satte i gang igjen en time senere, så fikk jeg riestimulerende akupunktur, så sovnet jeg og da stanset det virkelig opp. Tenkte på å få i meg litt kanel igjen for å se om det kunne virke på å få i gang riene igjen, men tørte ikke pga ville gjerne være hjemme litt i og med at dattera mi feira 3-årsdagen i går. Men nå skal jeg ta meg en kopp snart igjen. Aner jo ikke om det var teen som gjorde det, men det blir jo spennende å se om det setter i gang igjen etter en kopp te til.. Store mengder over lengre tid er som musipusi skriver, ikke bra, så jeg liker ikke tanken på å ta det over flere dager, men en gang imellom for å kanskje få i gang riene, hvis man allerede er moden, det går nok greit! Skal gi beskjed om det setter igang igjen etter en kopp te i kveld. Jeg er helt moden nå og har 3 cm åpnng og helt sentrert cervix. Men det forventes jo uansett at jeg går i fødsel snart, så det kan vel fortsatt ikke garanteres at det er teen som starter det om det nå skjer i kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå