3 små og en mamma Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Lure rpå å dra dit med en på 4. Har hørt at det er langt fra stranda. Finner ingen info om det på sidene. STår at det er 200 meter, men tror det er til klippene... Hvor langt er det med buss fra flyplassen? er det fint der eller er det bare et hotellanlegg og ingen koselige steder å gå tur og handle litt frokost osv?
3 små og en mamma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2009 alle dratt på ferie her eller?
Bonusmamma13 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Det er sandstrand i nærheten, men ikke sånn superfin som Amadores-stranden, men dit kan du ta buss, tar drøyt 5 min. Jeg synes det er et supert sted å dra med barn. har vert der med min på 2,5 som stortrivdes. Vi kommer til å reise igjen når han er fylt 3 og kan være i "miniland" Hotellanlegget er veldig bra og veldig tilrettelagt for at de små skal trives. Frokost kan du kjøpe på Sparbutikken ca 5 min spasertur fra hotellet, de har bakeri i underetasjen. Ellers er frokostbuffeten på hotellet meget bra! Ha en god ferie:)
Martee :) Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Er det i Arguineguin? Vile heller dratt til Puerto de Mogan, Puerto Rico eller i nærheten av Anfi del Mar :-) Syntes ikke at det var noe koselig i Arguineguin jeg... Tar vell ca. 40 min fra Las Palmas!
3 små og en mamma Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 Ja det er det, men det er det eneste som er ledig når jeg kan dra.
Bonusmamma13 Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Mogan er det dyreste stedet på Gran Can som i utgangspunktet ikke er et billig sted å feriere. Men skal til gjengjeld være det fineste stedet. I Puerto Rico er det ofte mye støy fra pubene og ikke spesielt fint heller synes nå jeg.. Fint å dra inn en dag og kjøre karuseller og sånt med de små. Har bodd både i Arguineguin på Sunwing Resort og i Puerto Rico på Sunwing Gardenhotell.. Synes uten tvil at førstnevnte var det beste alternativet når man reiser med barn, var også der gutten min trivdes best.. Kan anbefale dagstur til dyreparken i Maspalomas og en dag på havet med sjørøverskuten Timanfaya. Du får info på hotellet. Om du liker stranden, er Amadoresstranden jeg nevnte i forrige innlegg, et must.. Glassbottom-ferryene er bare svindel, du ser ingenting under havflaten. Ta heller en delfinsafari tur:) Du finner mye info om du går inn på hjemmesiden til Sunwing Resort, du finner den via Ving sin side:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå