Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=16914026&sid=xz2bacwZTVE649298&pos=null&tot=null Tenker at det blå soverommet bør gjøres noe med, og kanskje nye fronter på kjøkkenet...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Helt flott :-) Hadde nok gjort noe med det blå rommet, men hadde ikke giddet å gjort noe med kjøkken frontene
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Det var veldig koselig...og billig! Hvis det var meg, ville jeg som du skriver, gjort noe med frontene på kjøkkenet, for eks byttet ut håndtakene. Ville malt/byttet tapet på begge soverommene og malt/byttet innedørene så de ble hvite, malt trappen hvit eller lysegrå eller noe, og malt viduskarmer, lister ol hvite.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 håper de tar det.. mannen har ikke sett det enda da, så får se.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg hadde malt det meste.... trapp, dører, vinduer, lister og vegger på soverom og bad. men maling er ikke store greiene! Fint hus, og billig! kan bli hygge der....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Bare jeg som ikke syns det var det helt store? merkelig med veranda uten verandadør... De fleste rom trenger oppussing.. upraktisk med skråtak inne på badet, tenk om de skulle ønske seg et dusjkabinett da?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Lavt under taket i dusjen;) Og så bør de sette inn verandadør til terrassen, ellers kommer de til å gremme seg i hjel over det. kanskje skifte ut knottene på kjøkkendørene, men trenger ikke skifte fronter. Å skifte farge på rom osv er sånt en kan ta underveis, men det med dusjen og verandadøren bør gjøres med en gang;)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Kunne ikke tenkt meg bolig med så vanvittig trist uteområde.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Lite? Og som flere sier, hadde nok gjort endel ute pluss bad og kjøkken... Ellers overflater...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Jeg syns ikke noe om det. Liker ikke skråtak og jeg ville ikke hatt en hage med kun grus. Syns det så ut som begge soverommene og badet trenger en oppussing. På kjøkkenet holder det nok å bytte håndtak på dørene for å få det til å se bedre ut. Prisen var jo lav, men jeg aner ikke hva prisene ligger på i området, så vet ikke hvordan den er i forhold til andre hus/leiligheter der, men jeg ville prøvd å finne noe annet.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 de har ikke det helt store idag, og er vel omtrent like trist der de bor nå.. Faren hennes er snekker, så å pusse opp er ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå