Gå til innhold

Hvor går ferien i år da, jenter? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har vi bare tenkt til å bli her hjemme i Norge denne sommern, og nyte late dager som en familie på tre! Blir vel en uke på hytta ved Mjøsa, hvor flisa kan plaske litt i vannet på oldefars hjemmelagde lille sandstrand, samt en uke hjem til svigers på vestlandet. I tillegg blir det kanskje en liten langhelg her og der, men ikke noe mer fastlagt foreløpig.

Synes det er deilig at ikke hele sommeren er fullstappa med planer, og at vi derfor kan ta ting heelt med ro og bare kose oss i sommersola med lille jenta vår, uten alt for mye pakkestyr og stress;) Hva med dere, hva er deres planer for sommeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig å ikke ha noen planer :) Vi skal gjøre minst mulig hadde vi tenkt. Mine foreldre bor i sverige så vi må såklart dit en tur, men ellers skal vi bare slappe og være sammen! Plutten er bare 8mnd(idag faktisk!) så han har ikke noe behov for masse spenning i ferien, tror en tur på stranden er mer en nok for han :):)

Skrevet

Vi skal en liten uke til Danmark, og så skal vi flytte inn i et nykjøpt rekkehus. Så mye annet tror jeg ikke det blir tid til, for jeg vil ha ordentlig ferie med lille klumpen, og ikke stresse rundt! Kanskje en liten tur på hytta.

Skrevet

Skal til Texas i 2 måneder. Gleder meg noe veldig! Blir mest sannsynlig siste gang jeg får se bestemødrene mine; den ene fylte 89 og den andre fyller 97 i juli. Vi har ikke planer om å reise tilbake før 2012. Bortsett fra feiring av bestemor sin bursdag, skal vi feire bursdagene til søsteren min, den eldste jenten min, moren min, og være der da den andre søsteren min får sitt 4. barn. Det blir godt å ha god tid sammen med familien min, uten å stresse på en 2 ukers ferie.

Samtidig kommer jeg til å savne Norge, for det er om someren jeg liker meg best her. Nydelig vær og gode turmuligheter i skogen for meg som ikke kan stå på ski.

Regner med at vi har en rolig sommer neste år hjemme i Norge, og det blir godt tenker jeg.

Skrevet

Her skal vi til Praha. Blir spennende å reise på ferie med barn for første gang.

Skrevet

Vi skal til besteforeldre på østlandet, og et par uker campingliv i Sverige.

Late dager, uten stress og mas:)) Ellers blir det kanskje en hyttetur...

Gjest yrild
Skrevet

Hjem til Norge :-)

Det blir visning av gullgutten tre uker til ende ;-) Gleder meg sånn!!!!

Skrevet

Vi skal på cruise i Middelhavet.

Det er den beste måten å ha ferie på synes vi.

Luksus!!

Skrevet

Her blir det hytta på Frøya i stort sett hele juli :)

Skrevet

Vi har tenkt på Sverige, det ble det visst ifjor også. Mulig vi inviterer svigers med :) Blir strand, sol og bading forhåpentligvis :o) Knerten er da rundt et halvt år, så tenker det skal gå fint å ta henne med.

Skrevet

Vi har 2 større barn også så her blir det kompromiss;) Av en eller annen grunn er jeg blitt mer pysete med årene så vi reiser til Danmark. Vil ikke reise til et sted som ikke har ordentlig sykehus og med leger som snakker dårlig eller lite engelsk. Var ikke slik for 7 år siden da vi reiste til Jamica da eldstejenta var 5,5mnd... Ellers skal vi til Hvaler en uke og til dyreparken i Kristiansand 3 dager. Blir nok endel pakkestress her ja men det skal nok bli bra, tror at dette blir en sommer som både små og store kan glede seg over;)

Skrevet

Først og fremst skal vi flytte inn i nytt hus :-D Så skal vi en uke til Danmark, etterfulgt av en Sverigetur for å hilse på svigerfolka. Og i begynnelsen av september reiser vi jammen til Kreta :-) Blir myye ferie på oss i år. Jeg gleder meg!

Skrevet

Vi skal 14 dager til Kreta. Har fått spandert tur av svigerfar! Vi skal bare slappe av og kose oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...