*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Helt fra bunnen av? Kunne vært kjekt å prøvd noe annet enn Toro og Knorr;o)
Dr Mcstuffins Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Ja det har jeg:) http://bloggingaroundthechristmastree.blogspot.com/2009/02/sulten-pa-lasagne.html
Dr Mcstuffins Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Den anbefales God og ikke for vanskelig å lage.
*Rutletutt* Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 Ja, den så ikke så kompliser ut:o) Ett spm bare - hvis en bruker buljongterning - skal en blande dette ut med vann eller bare ha det i den andre væsken?
Dr Mcstuffins Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 terningen blandes bare med resten av væsken. Jeg bare knuste og hadde det rett oppi gryta. Så greit å kunne spørre noen om slike ting for jeg har alltid et eller annet spørsmål når jeg skal lage no etter oppskrift.
HTC Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Hørtes god ut. Hvor mange grader på ovnen og hvilken rekkefølge har du lagene i ?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Er en oppskrift på matprat.no som er kjempegod. Den bruker vi=)
Dr Mcstuffins Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Husker ikke hvor mange grader. Men prøv 200 i ti til femten minutter til osten har smelta. Pasta, saus og kjøtt lagvis. I kilden står det to lag er nok. Jeg tror jeg bare hadde ett lag. Blir jo litt anderledes lasagne siden man bruker pastarør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå