Gå til innhold

er godmorgen youghurt med vanilje veldig usundt ? ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått helt dilla på den

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hanske usunt ja, men ser de har kommet med en magrere variant, så kanskje den er bedre. Dog hjelper det lite med lav fettprosent, dersom den er sukret. Sukker omdannes til fett i kroppen.

Skrevet

jeg mener jeg har hørt at den har ti sukkerbiter i ... huff jeg får vel holde meg unna den då =)

hi

Gjest Tale30
Skrevet

Det sies at man like gjerne kan spise iskrem, men alt med måte :)

Skrevet

Er vel 15 sukkerbiter i og usunn. Dessert.

Skrevet

Jeg er selv "avhengig" av min daglige dose vaniljeyoghurt.

Svaret på spørsmålet ditt er JA (dessverre). Mye (usunt) fett og (enda mer) sukker. "Dobbel 0" yoghurt med vanilje er en god del sunnere. Og faktisk (enda) bedre. Men denne finner du sjelden på de helt billigste forretningene, så prøv Meny, Mega, IcaSuper eller li.gnende. (Den er ikke SÅ dyr, koster ca 25 kr for 4 beger a 125 ml. Bare litt vanskeligere å få tak i. Og DET kan jo være en fordel noen ganger!)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jeg sier til meg selv at kesam er veldig sunt og derfor spiser jeg vaniljekesam med bær i hver dag. Med god samvittighet. Dessuten er det så godt.

Skrevet

kjøp heller biola yoghurt med bær i eller naturel - så kan du putte i nøtter, bær og evt honning. Da vet du hva du putter i deg, og unngår dårlig sukker + får de gode melkesyrebakteriene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...