♥♥Tutta♥♥ Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har en datter på 4 mnd og 12 dager og er gravid igjen alt.. hoi hoi... Har virkelig klaffet rett på uten å en gang ha prøvd... hvor gamel er deres og hvor langt på vei?? Jeg har veldig lyst på en til, så er Happy happy... Eneste problemet er at jeg absolutt ikke er ovr fødselen enda.. var skikkelig har og varte fra søndag til tirsdags ettermiddag.. høf høff.... Men søsteren min sier jo at lille tulla har da banet vei for neste mann.. Håper hun har rett.. hehe
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Er nok ikke så tett som jeg skulle ønske da... jenta mi fyller 3 år i oktober i år... litt sprik mellom nr 1 og 2... men men.. bedre sent enn aldri :-)
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Blir to tette her ja, men ikke så tett som dine da HI. Hvis jeg får gå til termin, er tulla 23,5 mnd når hun blir storesøster. Er 9+1 i dag
hormonia&alienimagen3 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Her er det 2 år cirka det blir mellom ungene...Venter nummer to nå er 8 uker på vei og har et barn på 1år og 1mnd.blir jo under to år egentlig,termin i begynnelsen av januar og tuppa blir 2 i slutten av april..
Maligima Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Heihei Er 15 mnd mellom min sønn på 4 og min datter på 3.Venter nå nr 3,men samboer er veldig i tvil så vi får se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå