Gå til innhold

Apropos....hadde dere sex på bryllupsnatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he - stort sett har jeg hørt at brudeparet er for sliten og trett etter en lang dag til å orke...sånn sett er jeg glad for at vårt bryllup var over kl 23 og vi hadde hele natten på oss, he he;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he, nei. Så vi planla og hadde det natten før ;-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja sånn halvveis.. hehehe... Var litt sliten etter dagen ja.. :-)

Skrevet

Nei.. Heheh..

Skrevet

Det tror jeg ikke. Ikke helt sikker. Husker bare at jeg var midt i min 10,5 måneder lange blødningsperiode, så sexlysten var nok ikke helt på topp.

Skrevet

He he - "sånn halvveis"?

Skrevet

Vi ventet til vi var gift, vi, så JA, GJETT OM

Skrevet

Uff, 10,5 mnd?! Hva i all verden? Det hørtes ikke noe godt ut...:o(

Skrevet

Nei, det var jammen ikke mye gøy. Håper ikke det blir like ille etter denne fødselen. hehe:) Men nå skal jeg aldri mer bruke hormonpreparater heller da.

Skrevet

he he - såpass;o) Ja, da var vel bryllupsnatten veldig spesiell;o)

Skrevet

Var det etter fødselen? Blødde du i 10,5 mnd etter fødselen, eller var det pga prevensjon? Jeg trodde man vanligvis blødde mindre med hormonprevensjon...det gjør i allefall jeg.

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Ja.. haha.. vi sovnet i akten... gud så pinlig ;-p

Skrevet

Ja, det hadde vi. :-)

Skrevet

Haha - oj! Det er godt gjort:o)

Skrevet

Me hadde på ein måte to bryllupsnetter me da..... Gifta oss på fredag og hadde fest på lørdag, gifta oss hos sorenskriveren. Så fredagen ja, lørdagen nei.....begge hadde feber............. :(

Skrevet

Nei...men vi tok det igjen på 3 ukers bryllupsreise!

Skrevet

Jeg blødde 10 uker etter fødsel som ble direkte avløst av 8 måneder med blødninger hver dag pga hormonspiral og cerazette. Så en god kombinasjon. Ja, du vet jo hvordan legene er på å pushe prevensjon så snart som mulig etter fødsel.

Jeg blør hver dag med hormonprevensjon jeg. Og de kraftige blødningene mine blir ikke redusert i det hele tatt. Har kraftige blødninger så kan f.eks. ikke bruke kobberspiral og slikt. Ingen alternativer igjen for slike som meg.

Skrevet

Uff, utrolig kjedelig da! Hva skal du bruke etter fødselen nå? Jeg har vært plaget medmye blødninger og el-og mensesmerter, men har blitt mye bedre med hormonspiral heldigvis:o)

Skrevet

Jeg skal ikke bruke noenting. Eller vi må jo bruke kondomer da. Og så skal vi mest sannsynlig søke om sterilisering av min mann et års tid etter fødsel. I tillegg skal kanskje jeg søke om fjerning av slimhinner i livmoren (en slik fjerning kan gi meg litt mindre blødende liv) og det reduserer også fruktbarheten ganske kraftig.

Skrevet

Ja, det føler jeg hører med. Ingen av oss som var kjempegira, men ble bra likevel:) Vi begynte å prøve på barn etter bryllupet, så var litt ekstra spennende.

Skrevet

Jeg er ikke gift, men de fleste av våre venner hadde ikke sex eller utrolig dårlig sex. De er alle sammen typen til å holde det gående hele natta. Ha sex kan en gjøre resten av livet, og det er vel ofte bedre om morgenen etter en god natt med søvn:)

Skrevet

Å ja... :-) Vi er kristne og da er det vel egentlig ikke "lov" med sex før en er gift. Nå var vi ikke helt uskyldige da, men vi hadde holdt oss ca et halvt år før bryllupet, sånn at bryllupsnatta hvertfall skulle bli litt spesiell..

Skrevet

Jepps, det hadde vi - til gangs! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...