dorris1 Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 ungen har fått den første vaksinen når han var 3mnd.og nå står snart 5mnd vaksinen for tur..lurer på om jeg skal droppe hele vaksinen.hører så mye rart.og mmr vaksinen skal han i hvertfall ikke få..hva er deres meninger rundt vaksinering..er et noen som velger å ikke vaksinere.?og hvordan blir dere møtt av helsesøster når dere velger å ikke vaksinere??
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 MMR-vaksinen er trygg. La nå barnet få de vaksinene. HVis du ikke gir dem det, har for øvrig helsesøter ikke noe med hvorfor du lar være. Men allt som står om mmr er bare tull og skremsler.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hvis en føler behov for å fylle på med rester av daue aborterte menneskefostre som finnes i MMR-vaksinen så er det vel sikkert greit. Jeg vil ikke at mine barn skal få denne vaksinen. RA 27/3 finnes i rubellakomponenten i MMR og er rester av dødt abortert foster.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Tja, jeg for min del vil ikke ha ansvar for at livsfarlige barnesykdommer kan blusse opp igjen her til lands og ta livet av mange barn som alt har et svekket immunforsvar. Så ja, SELVSAGT vaksinerer jeg mine friske barn, det mener jeg er en samfunnsplikt forå ivareta dem som ikke er like godt rustet mot barnesykdommer som mine barn er. De som ikke vaksinerer fordi de ikke vil vaksinere mener jeg er noen store egoister som kun tenker på seg selv. Trenden med å ikke vaksinere øker stadig, og når dine barn Anonym 14.15 får egne barn er det slett ikke sikkert at Norge er trygg for dødlige barnesykdommer lenger, hva da om de stryker med fordi slike som deg ikke ville vaksinere?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Tja er vel slike velvaksinerte drittunger som har slike blåøyde mammaer som deg som blir rammet værst da. Bortskjemte og overbeskytta unger som har fått sprøytet inn rester av barnelik, formaldehyd, phenol, alluminium, polysorbat 80, griserester, kyllingrester, høns, ku og marsvin og mye mer som glemmer at de må refylle vaksinasjon for å være beskytta. Så mens du sliter med unger som dunker hue i gulvet, gisper etter astmainnhalator sliter med spasmer, ticks, diabetes, ADHD/ADD, svekket immunforsvar og kreftfare så kan jeg nyte at mitt uvaksinerte barn vokser opp i trygge omgivelser uten tegn på nevnte sykdommer. Morsomt at slike hjernevaska nek som deg var i stand til å få barn i det hele tatt. Bruker du helsesøster som din åndelige rådgiver og mentor for å ta valg?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Hehe... Følte du deg truffet eller? Egoisten! Når det gjelder hvem som er hjernevasket av useriøse sider på nett om det som liksom er negativt med vaksiner så tror jeg vi bare sier: *single* Er i hvertfall ikke så lettlurt at jeg tror på alt jeg kommer over på nett ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jeg gambler ikke med livet til ungene mine så de er vaksinert. De vaksineres mot sykdommer som kan være dødelige for små barn. Det er veldig lite bivirkninger av de vaksinene som tilbys.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Sa ikke lettlurt. Sa du var blåøyd. Og hvem sa at infoen kommer fra nett? Det står i alle publiserte legetidsskrifter, du finner det på felleskatalogen, står til og med på Nasjonalt Folkehelseinstitutts egne sider. Du bruker bare den klassiske misjoneringsmodellen som halvreligiøse helsesøstre har blitt kurset gjennom Nasjonalt Folkehelseinstitutt for å promotere vaksiner og for å skremme foreldre til å ta vaksiner på sine håpefulle barn. I beste mening vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Hva tror du skjer om alle slutter å vaksinere barna sine her i Norge?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Lykke til med den trua. Vi alle håper at barnet ditt berger unna sykdommer som kan skyldes vaksinene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Da kommer det inn en ny lov som krever tvangsvaksinering av alle barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå