Gå til innhold

Når skal dere på ordinær ultyralyd?


Jahoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18. juni her! Er da 18+6 etter egne beregninger :)

Klarer ikke tenke på annet om dagen, er så spent!

Grugleder meg, håper bare at alt er bra inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 17 nov, men på tidlig ultralyd trodde hun det var en uke tidligere. jeg tipper jeg har termin 15 :) Vil dere vite kjønn eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ska på UL 25. juni og har termin 25. november.

Ja, vi skal vite kjønnet:-) Gleder meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal på ul 15 juni.

termin 20 november

 

gleder oss masse. håper å finne ut om det er ei jente eller gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal 10 juni,så håper denne uka går fort.. klarer snart ikke vente mer:-) har termin 11 nov.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i morgen!!!!! Ikke ordinær da jeg får ekstra oppfølging, men er kjempespent! Håååååper vi kan se kjønnet :-) Får vel også mer sikker termin. Er foreløpig selverklært til 21. nov. Gruer og gleder meg om hverandre.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 12.juni:D det er en fredag så tipper det blir en flott helg! Mannen gleder seg som en liten unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.juni for oss:) gler oss veldig til å se hvor mye den har vkst siden priv.UL 14+3! kansje får vi vite at vi har rett om at "lillegutt" ikke blir en liten emilie:) hehe, utrolig spennende!!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi skal på UL 23 juni.... Ifølge menstermin er jeg da over 19 uker men tipper jeg er ca 2 uker senere. Altså 17 uker ved UL. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ordinær UL 30. juni. Da er jeg 19+2.

Har allerde sett fosteret, og den var jo alt for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 juni! Vi gru gleder oss. :) Tror jo alt er bra med den lille men har jo ingen garantier. Vart ikke nervøs for UL med førstemann i det hele tatt, det er jeg nå! 2 uker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til UL 26.juni, og gleder meg masse. Fikk en sniktitt på den lille når jeg var 12 uker på vei, og det var helt fantastisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ultralyd 24. juni. Har termin 17. november, så da er jeg 19+3! Vi vil vite om det er gutt eller jente, så håper vi kan få vite det! Om ikke må vi nok bestille en privat ultralyd seinere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+5 nå, og har UL den 23 Juni. Termin pr nå er 19 November. Syns det er alt for lenge å vente!! Skal absolutt vite kjønnnet! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...