serina Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Noen som har tips til hva som kan gjøres for å få en 14 timer lang flytur til å gå smooth for en 3 åring? Mottas med takk!
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 de mp3 spillerne for barn er supre, får de med sabeltann og div barnesanger.. fåes kjøpt på lekebutikker o.l ellers er det kanskje lurt å ha bøker, blader, klistremerker i temaer som intresserer småen.. har flydd masse med små barn og det går alltid supert! lurt å ha med kosebamsen eller dukken sin også. Lykke til og god tur : )
En_av_hver Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 TV!!!!! Dvs DVD spiller med favoritt filmene:-) Hjelper alltod for oss:-)
Expat Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Hvor skal dere fly og med hvem? Er det in-seat entertainment system?
serina Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 hei og takk for tips! Vi skal fly til USA (Washington) med Lufthansa. Først til Frankfurt så til Washington. Hvordan kan jeg finne ut om de har in seat entertainment? Har absolutt tenkt på å ta med dvd spiller.. men om det er tv på hver stolrygg så trenger jeg jo ikke d...
Expat Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Ring og hør, men jeg mener de har det altså, ihvertfall fra Frankfurt! Barnetv kan man jo kjøre ti ganger. Trille til/fra Gaten er greit. Frankfurt er så vidt jeg husker mye gåing, til USA må du igjennom spesialkontroll. Jeg hadde meitai sist på liknende reise. Det lønte seg selv om barnet var 15 kg (ukk) Hør også om det er mulig med "booster seat" i stolen. Må som regel bestilles. Det fungerer som et mykt bilsete med fempunktssele, gir deg LITT spillerom til å låse fast ungen. Kan duppe uten videregående konsekvenser. Alternativt spør om å ha bilsete inne på flyet. Vær klar for at barnet kommer til å trykke på alle knapper, rive i stykker alle bladene og riste i stolryggen. Det tar man som det kommer og ingen flyvertinner blir sure for det. Mitt tips der er å gi vedkommende forran barnet beskjed om å værsåsnill å si ifra om det blir for mye bråk bak der. Ikke alle er like motstandsdyktige men de fleste blir mer forståelsesfulle om de får en slik melding ved start, du inviterer til dialog... Jeg kjenner forøvrig Lufthansa som ganske barnevennlig selv om Virgin er kongen! http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/info_and_services/travel_preparation?nodeid=1770696&l=en&cid=1000328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå