Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg var alene med gutten min fra han ble født til han var 10 mnd. Jeg fikk da os. Da gutten vår var 10 mnd flyttet jeg sammen med bf, og fikk selvsagt ikke os lengre. Nå er gutten vår 2,5 år, og jeg tenker å flytte fra samboeren igjen i løpet av sommeren. Men nå i det siste har jeg begynt å bekymre meg for om jeg får os eller ikke. Jeg er student. Jeg var ferdig med en bachelor i biologi fjor vår, men i fjor høst startet jeg på en ny bachelor. Min første bachelor kommer jeg ikke til å kunne bruke til noenting. Så jeg har altså 2 år igjen av bacheloren før jeg kan begynne å jobbe. Så jeg har bruk for os i to år til. Noen som har noen anelse om jeg kommer til å få dette? Hvis ikke aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.......
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Aner ikke, men ring nav å hør. Det er nok det lureste
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Du har mest sannsynlig 2 år og 2 måneder igjen av overgangsstønaden. Stønadstiden kan "spares", så lenge du heller ikke har mottatt stønad til barnepass i den tiden du "sparer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå