Gå til innhold

Gi mannen din en fin opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette passer kanskje best for de som er litt frisinnede, og ikke er så redde for å prøve ting.

Ingefær!

Nettopp, kjøp en stor ingefær, og skjær ut tynne staver. Disse dyppes i vann før du fører en ingefærstav inn i selve penis :-) Vi pleier å lage dem ca 10 cm lange, da fører jeg dem inn slik at det er to-tre cm igjen utenfor.

Det er ikke farlig, men det svir litt (på en god måte) og det brenner. Dette er ekstremt opphissende, han blir veldig stiv - mange blir kåtere enn de har vært noensinne.

Hvis du synes det høres rart ut, les her:

http://www.figging.com/

Ingefæren kan brukes til å stimulere enkeltområder, den kan brukes som buttplug eller som beskrevet ovenfor.

Lykke til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d må jeg bare få lov til å si at hørtes uuuutrooolig sært ut hehe

men lykke til til de som vil prøve d

Skrevet

Jeg vet det, det virker helt merkelig. Jeg hadde ikke hørt om det før mannen foreslo det, det virket underlig å skulle blande kjøkkenet inn på soverommet :-)

Men det funker! Veldig bra!

Nå skal det føyes til at vi sikkert er i BDSM(light)-land fra før av, så det passer veldig bra inn der!

Skrevet

Sorry, men er dere ikke redde for at ingefær-staven skal brekke inni der. Litt kjedelig å komme på legevakta med ingefær i snabelen, kanskje...?

Skrevet

hihihihi ja det hadde nok ikke vært særlig stilig heheehehe

Skrevet

Neida, det er ingen fare for at den skal brekke bare en er litt forsiktig.

Skrevet

Jeg er ingen spesialist i anatomi, men er det urinrøret men dytter den inn i, eller er det flere "rør" inni der? Høres forferdelig ubehagelig ut å få noe inn i urinrøret, som i tillegg svir og "brenner"!

Finner ingen tegninger eller filmsnutter der den blir puttet inn der, finner bare klipp der den blir puttet opp analt. Har du noen linker? Ble litt nysgjerrig selv om det noe er ganske uaktuelt å prøve selv :)

Skrevet

Ja, det er i urinrøret.

Dette er sikkert ikke noe som passer for alle, men de som tør prøve får seg nok en bedre opplevelse enn de ville ha forutsett på forhånd. Dere kan jo blant annet lese om det her:

http://slavinn1.homestead.com/files/figging.html

Det er ikke farlig, det er jo bare å fjerne den hvis man synes det er altfor ubehagelig. Da forsvinner den brennende følelsen :-)

Nå skal det sies at vi eksperimenterer veldig mye, vi driver ikke akkurat bare med misjonærpul for å si det sånn.

Dersom folk, både menn og kvinner, klarer å slappe mer av - og heller tenke på leketøy og andre hjelpemidler som noe som gjør det enda bedre, mer spennende og annerledes, og slutter å være så "Er ikke jeg nok for ham siden han liker ingefær og at jeg fister ham" - så blir det bedre, eller "har jeg for liten siden hun vil ha en dildo?":-)

Folk er for nervøse for alle slike ting, det er i alle fall mitt inntrykk.

Vi gjør slike ting ganske ofte, men ikke alltid. Når vi vil.

Det finnes ikke noe kjedeligere i verden enn dårlig sex!

Skrevet

...og sex blir ofte dårlig hvis den er veldig kjedelig :-)

Det er jo ikke så veldig spennende å ha en dame som bare ligger der.

• 1 måned senere...
Skrevet

:-)

dette høres da veldig spennende ut!

kanskje jeg må kjøpe ingefær på vei hjem fra jobben i dag...

mulig han får en overraskelse da!

er det andre spennende ting dere gjør som du kan dele med oss og har du noen fantasier han ikke vet om som du ønsker å prøve ut?

k

Skrevet

hehe

du skriver : "Er ikke jeg nok for ham siden han liker ingefær og at jeg fister ham"

altså, du(kvinnen) fister han(mannen)

i rumpa?

fortell!

hvorfor???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...