Gjest Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Husker ikke hva jeg ga til eldstemann men mener HS sa det var greit å begynne med disse som det står 0 % på. Noen som vet ?
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 På klikk ligger det en test. Er det Yoplait 0,5 % de mener er de helt på tur. Kunstig søtning er ikke anbefalt til barn under 3 år. Fettet er jo ikke problemet til babyen, men sukkeret. De fleste yoghurter kommer vel mer inn under kategorien dessert:) - yoghurt naturell, gjerne biola, og tilsett fruktpure om du ønsker smak. - danimo, som er proteinrik kesam og ren frukt (ingen kunstig søtning), kommer best ut i test. TIne har nå komt med sin egen kesam til barn. - så tror jeg Litago kommer greit ifra testen, og barneyoghurt fra tine er mindre sukker i enn de vanlige.
Sivalur Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Din HS må være på bærtur ja... det er jo noen som heter dobbel 0 også, de er det også aspartam i. Mild og Lett med blåbær er fin, ingen kunstig søtning og lite sukker.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Ja,mener det var den hun anbefalte. Den som det står 0 % 2 ganger på. Hun viste meg bare hvordan pakka så ut. Rart hun anbefaler noe med aspartam i : ( Da går jeg for de dere anbefalte. Takk : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå