Amy - I love whales Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Lillemann trenger en tynn lue som dekker ørene, men som samtidig er lett og luftig i varmen, Syns alle luene blir for tette, og caps dekker jo ikke ørene. Tenker på noe ala disse tynne skautene du kan kjøpe til jentene.
Sivalur Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Husker ikke hva de heter, men hva med sånne 'tube-skaut' eller hva skal jeg kalle det... de er som en slags tube, og kan knyttes på mange måter, med en knute bak i nakken som en pirat, eller brettes slik at det ser ut som en tynn lue - og en haug andre muligheter som jeg ikke husker. Heter de noe med 'buff'?? Jeg kjøpte hvertfall en sånn på Fru Lyng til min gutt, den er veldig tynn hvertfall.
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Buff heter et. Hva med solhatt med øreklaffer? Trenger han virkelig noe foran ørene nå om sommeren? Det er vel ikke noen sammenheng mellom vind/trekk og ørebetennelse siden det oftes er virusinfeksjon.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Må det dekke ørene da? Vet du har hatt på SparKjøp før i hvertfall med øreklaffet, hvite, men min erfaring er at de sklir jo bare bort i fra ørene likevel, så da er egentlig caps mye enklere og bedre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå