Gå til innhold

Simovogn!

Mamma'n til blomsterbarna=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjøpt en simovogn og fått feil med den? Fikk dere ny da dere klagde??

Vår er jo helt utrolig.... Virker som understellet på den har blitt skeivt, så jenta ligger i "nedoverbakke"... Fot"støtta" eller hva jeg skal kalle den faller ned hele tiden, også er kallesjen sånn at den hopper av litt sånn uten videre..

Altså, det høres jo ut som jeg herper vogna mi! Men den brukes bare som en vogn :P Jeg har jo ikke gjort noen ting med noe av de tingene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vårt understell ble skeivt, leverte det da inn, fikk låneunderstell imens, og de sendte det til simoverkstedet. Klarte å fikse det. Var også noe galt med bremsen, så den fikset de også (vår var for lang til å passe ned i tannhjulet på den ene siden). Vi betalte ingenting. Dette skjedde når barnet var noen mnd.

Skrevet

Vi har fått ordnet vår simovogn og betalte ingenting. Super service. Gå dit du kjøpte den.

Skrevet

Ta deg en tur til butikken du kjøpte vognen å fortell hva som er feil.

Har du kvitteringen så ta den med, det hjelper!

De sender inn vognen din, de på serviceavdelingen på Simo ser på den og finner ut om de skal reparere eller levere ut en ny. Ny vogn i mange tilfeller:-) Lykke til, det kommer til å gå så fint atte:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...