Gå til innhold

irriterende ting om bil og damer^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hørt i hele mitt liv hvor dårlige vi damer er med bil (selvfølgelig mannfolk som kommer med denne uttalelsen), ikke kan vi kjøre og vi bare småbulker hele tiden. Men skal en mann selge en bruktbil, DA er det utrolig viktig å "reklamere" at bilen er dame kjørt! Merkelig og ironisk^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, det har jeg aldri tenkt på, men det er søren meg helt sant :)

Skrevet

hehehe.. nei jeg heller har ikke tenkt så mye på det. helt til jeg skulle finne ny bil på finn.no^^ (samboeren har gjordt et par dårlige bilkjøp tidligere, så er det min tur til å "shoppe" bil^^).

Skrevet

har aldri hørt om eler sett anonse på salg av bil som blir kanldt damekjørt. er det positivt eller negativt.

har latid hørt at damer er mer forsiktige i trafikken og det kan være irriterende med eldre damer som kjører så de lager køer.

når det gjelder buliking og kræsjing jener jeg hovedaakelig til menn som gjør det der. bortsett fra meg selv som mitt første år med lappen først kjørte ut med bilen for så noen uker senere klare å bulke bilen inn i en annen bil . begge gangene var totalt min feil. men så har jeg kjørt uten noen form for skader i 10 år etterpå. og nei jeg kjører ikke sakte. men heller ikke mye for fort. ligger gjerne litt overfartsgensen fra 70 og oppover men holder grensene helt fra 60 og nedover.

mannen min harfått bulk i bilen et par ganger men det har han ikke vert skyldigi da begge gangene har bilenstått parkert på p- plass. og han har vært uteav bilen. altså noen har rygget inn i bilen.

Skrevet

hehehe.. litt kjapp på tastaturet?^^

Nei det er nok ikke sikkert at alle har hørt den strofen om damer og biler ( i såfall har du vært en av de heldige som har sluppet unna dette^^), men jeg har i hvertfall hørt dette mye, selv om jeg aldri har kræsjet selv (bank i bordet).

Hvis du går inn på finn og ser på de forskjellige bruktbil annonsene der, kan du ofte se at det er flere som "reklamerer" for at bilen er damekjørt.

Jeg også trur at vi damer er litt mere forsiktige i trafikken enn menn (gjelder sikkert ikke alle), og at kanskje damer har lett for å havne i de små ulykkene, mens mannfolk har lettere for å havne i de litt mere alvorlige ulykkene.

Poenget mitt var bare det at jeg har alltid hørt fra kompiser, kjærester, arbeidsmedarbeidere osv hvor dårlig kvinnfolk er i bil i forholdt til mannfolk, derfor synes jeg det var litt morsomt at flere(mest menn faktisk) reklamerer for at bilen er damekjørt^^

Skrevet

Irriterende når mannen på delelageret automatisk henvendte seg til mannen, når det er jeg som kan noe bil i forholdet;) mannen min vet knapt hvordan en åpner panseret;)

Heldigvis har mannen min vett og viste til meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...