Blirjegtobarnsmamma? Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er 12 uker på vei nå, men er så vannvittig tungpustet!!! D er sååå slitsomt.... er d normalt?? har vært d fra første dag jeg ble gravid... :-S
HeidiL Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 hm... vet ikke om det er normalt...men har vært det jeg også ) er 8+4 i dag...
X10ne Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg tror det er vanlig. Jeg har vært det selv hele veien, er i 15. uke nå. Selv om ikke magen er stor ennå er det tydelig at kroppen jobber tungt med noe :-)
Blirjegtobarnsmamma? Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Takker så mye for svar!! ) Ja.. jeg trodde at man var d i begynnelsa av svangerskapet jeg, men neida.. har vært d hele tiden... har nesten vært litt bekymret om at d skulle være noe galt m hjertet... høres mer ut som en kolspasient.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå