Gå til innhold

Fredag den 13,mars..glemmer den aldri


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet dette egentlig er ett forum for de som har gått 23uker, men jeg har ingen andre steder å gå til.

 

Jeg mistet babyen i ca uke 19, man tror det kom av min snømåking.

Var hos legen til vanlig kontroll, og via UL fikk jeg vite at babyen var død. Det er en av de værste dagene i mitt liv.

Dro hjem, helt i tåke. Ingrepet skulle skje 5 dager etterpå, hvir jeg ikke ble syk før det. Lå på sengen og gråt og gråt. Gjennom en flom av tårer og mange usammenhengende ord fikk jeg sagt til sambo at jeg hadde mistet barnet vårt.

Det ble noen vonde dager, ikke fysisk smerte men dog vondt. Dagen før inngrepet begynte jeg å blø, men tenkte jeg kunne drøye det, var jo bare snakk om timer før jeg skulle legges inn.

 

Men den natten kom alt, det var ett helvette, på badet, i do osv (unnskyld detaljer men har det helt ille inni meg)

 

 

Dagen kom og vi dro på sykehuset, Jeg fortalte der om natta, og legen sjekket meg, og sa at jeg hadde en flott kropp som ryddet selv, de trengte ikke gjøre noe. Det er også grotesk å tenke påat kroppen min drepte sin egen baby for så å tygge og spytte ut.

 

Da nektet sambo for at jeg hadde vært gravid, var visst ikke mulig at jeg hadde vært det.

Nå, 2,5mnd etterpå sitter jeg uten sambo, med masse sorg og han har klart å overtale alle våre venner at jeg bare faket hele gravidieten..

er så trist, lei meg og skuffet. Han var jo med meg..han måtte da se og høre?????????

 

Beklager å pakke på dere dette, men bare må få det ut før jeg revner inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh...Jeg synes så synd på deg nå, at jeg får lyst å kaldkvele x'en din! jeg VET hvor ille det er å oppleve det du har opplevd.....det er like vondt i uke 19, som i 23 dersom du har knyttet deg til babyen din, så ikke føl at du trenger deg på!

 

ønsker deg alt godt!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes så synd på deg!!!

jeg og kunne tenke meg å kvele eksen din!

 

sender deg varme tanker og en god klem

 

ønsker deg alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...