Håperjo Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg trenger tips til hva jeg kan gi i gave til de ansatte når datteren min slutter i barnehagen. Det er to faste ansatte + noen på deltid/vikarer, og de er helt fantastiske. Jeg heller mot å gi egne gaver til de faste + en felles til alle evt? Hva gjør dere andre?
Alba44 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Felles: fruktkurv, konfekt, kake eller is( sistnevnte veldig populært på sommeren Hver enkelt: blomst, pleieprodukt ( såpe, krem o.l.), konfekt, lys/ servietter.
to+to er fire Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Jeg skal gi en stor kurv med div til alle de ansatte på avdelingen. Da putter jeg nok oppi ananas, druer, jordbær, nøtteblanding, sjokolade, servietter, godis og en bok til selve avdelingen. Pakk inn i celofan og det er en flott gave synes jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå