Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Vurderer å bli Mary Kay konsulent. Har lyst å høre deres erfaringer med det Lett å få vertinner, lett å få seg en kundegruppe med gjenkjøp av varer? Tjener dere godt eller går alt vekk i reiseutgifter, demovarer osv? Hvordan fungerer vertinne gavene?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 dytt... Må vel være noen av dere her inne vel?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Å ja da, er det delvis ennå på andre året. Orker ikke har kurs mer, men bruker selv produktene og selger til venninner/faste kunder.. Lett å få vertinner var det jo, men ikke alltid lett å få mange til å dukke opp på kursene. Krever oppfølgeing av gjestene også.. Mange liker produktene og disse kjøper gjerne igjen. Vertinne gaver får man dersom man har et visst antall NYE gjester. F.eks fem. Husker ikke helt.. Velger gjerne et populært produkt, så får man lett vertinner. Jeg liker produktene og å selge, men ikke "masing" på nye vertinner osv. Syntes teamet maste mer om verving av nye konsulenter enn å selge! Derfor har jeg begrenset meg. Holder for meg med min vanlige jobb. Ble alt for sene kvelder og lite igjen, synes jeg. Om du vil tjene bra, er det bare å stå på. Er du en skikkelig god selger, vil du tjene godt produktene er lettsolgte. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Trudde det alltid var vertinnegave på Mary Kay jeg. Kun vært på et kurs så har ikke så mye erfaring ang hva vertinnene får. Trudde de fikk vertinnegave som takk for at de ville ha et kurs jeg..uansett salg, gjester osv. Så det er ikke helt slik likevel da? HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 jeg er mk konsulent, og gir en vertinnegave uansett:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 godt å høre Synes det blir litt kjipt å ikke gi vertinnegave for det var gjester der som hadde vært på kurs før.. Jeg har selv vært vertinne på andre slags party. Og det er av og til et strev med å få gjester til å komme. Mange sier ja, og så er det alltid noen som ikke kan likevel. Så da synes jeg det er greit å gi vertinne gave uansett. Men er dette opp til hver enkelt konsulent hva man gjør? g hva slags vertinnegave man gir?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har selv gitt vertinnegaver dersom for få kom, det velger man jo selv.. men det er liksom litt viktig å få så mange som mulig til å komme. Som MK konsulent skal man jo også ringe rundt til gjestene og fylle ut navn og enkelte opplysninger om hud/ønsker også... Slik får man flere på kurs. (avtale med vertinnen først) Man står jo veldig fritt, man plikter ikke til noe som helst.. Men de vil jo gjerne at man skal følge "reglene" og rådene man får..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 tok det lang tid fra dere meldte dere som konsulenter til dere fikk startpakken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå