Gå til innhold

endelig permisjon!!


**micke**

Anbefalte innlegg

aahh... :) permisjonen startet dog med ei utrolig dårlig natt - våkna minst 5 ganger av vondt i ryggen... men nå nærmer det seg i hvert fall :D

 

planen for uka: pakke fødebag, spise is, skrive fødeplan, spise en is til, sove, spise is.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hørtes ut som en meget god plan :) Synes ideen om permisjon høres nokså godt ut..men har en muntlig eksamen den 15, ti dager før termin! Etter det kan jeg ta permisjon og prøve å slappe av og samle litt krefter til fødselen!

 

Skrive fødeplan? Hva mener du? Det hørtes interessant ut..Er dette noe for din egen del, eller noe du gir/deler med dem på føden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksamen ja... det blir godt når det er unnagjort kan jeg tenke meg! du håper vel ikke akkurat å få før termin du da?... hehe :)

 

jeg tenkte å gi fødeplanen til de på føden, noen kaller det vel fødebrev også. jeg kommer til å skrive litt om mine tanker om smertelindring (badekar, akupunktur osv), hvordan jeg er som person (f.eks. at jeg liker masse informasjon...), osv. det blir nok ikke så kjempelangt, men tenker det er litt greit både for vår egen del og de på føden at vi tenker litt gjennom dette på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire uker igjen, men ble sykemeldt 2 uker før tiden!!!!

Pga massevis med kynnere... Godt å ha litt tid på seg å få gjort ting i stand:)

 

Sortere klær, vaske vogn og bilstol osv... +++++++.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting tar tid! i hvert fall når det må hviles inn i mellom... hehehe :)

 

her er det førstemann som kommer i tillegg, så alt måtte kjøpes (og researches!)

 

jeg har forresten en liten snikende mistanke om at han har tenkt å komme litt tidlig --- uten at jeg har noe som helst belegg for å tro det... hehe... sikkert kjempedumt av meg å i det hele tatt tenke tanken! da går jeg vel sikkert over tiden...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...