Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Skal egentlig i Utdrikningslag til ei venninne på lørdag. Det er tre ting vi skal denne dagen: 1, Dansetime. Jeg hater å danse og eier ikke rytmesans. Dessuten har jeg nylig (fredag) fått prolaps i korsryggen og er av den grunnen ikke særlig smidig og klar for hopp og sprett... 2, Spa (boblebad, mens hun som skal drikkes ut får massasje). Jeg tåler ikke klorvann (har kontaktet det aktuelle stedet og fått bekreftet at de bruker klor i alle sine bassenger) og må derfor sitte og se på de andre... 3. Ut på byen. Sted er allerede valgt (yndlingsstedet til hun som skal drikkes ut) og bord er bestilt. Problemet er bare at der er det 25 års-grense etter kl 22 og jeg er altså ikke gammel nok til å komme inn. I tillegg må vi betale 750 hver for hele sulamitten :-( Er det greit om det sier at jeg ikke blir med, synes dere? Eller er det stygt mot hun som skal drikkes ut? Er så i tvil her... :-(
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 synes det er helt greit jeg.. men synes også du kan si til henne hvorfor du ikke kan/vil..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Fint hvis noen kunne lagt denne ut på skravle for meg... HI
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Når du ikke kan være med på noe av det som skjer, ikke komme inn på utestedet engang så kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem. Hadde nok ikke reist selv da, men si ifra hvorfor så hun ikke tror det er fordi du ikke føler for det
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Ja, jeg synes det er ok om du skulker med disse grunnene. Ta kontakt med forloveren til bruden og snakk med henne/ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå