Tweak Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Den lille spiren er nå 18 mm lang og vi kunne se antydninger til armer og ben. :-D Hjertet slo og alt er bare fryd og gammen selv om jeg ikke har de symptomene jeg hadde før. Eneste jeg har er treg fordøyelse som grenser til forstoppelse og masse luft så jeg er veldig oppblåst. Så nå koser vi oss og prøver å tenke at alt skal gå bra. Skal på ul igjen 18 juni, og det er dagen før vi reiser på ferie. Og så blir det ul igjen dagen etter vi kommer hjem igjen. :-)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Så flott da, gratulerer med en levende spire! Dette skal gå så bra, så .... Lykke til videre! Klem fra
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Så gøy! kan tenke meg det var en lettelse for deg:)
<3 lilletroll <3 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Så utrolig koselig å høre at alt så bra ut! :-) Hvor langt på vei er du?
Tweak Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2009 Jeg er 8+0 i dag i følge syklus. :-) Det er alltid en lettelse å se at alt er bra på ul, og så gjør det det hele litt mer virkelig også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå