♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 mista igjen igår også. 2 ganger på kort stund.. tar noen mnd pause i prøvingen. orker ikke noen flere SA på en stund sliten og deppa og rimlig lei meg.. tankene er i sur nåå.. lykketil dere ander her inne
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 huff, det er belastende på alle måter med SA. Har hatt en selv, men ikke to på rad som du. Skjønner at det er tungt nå, og støtter deg egentlig med å ta en pause så både du og kroppen din henger ordentlig med neste gang dere prøver. Et lite lyspunkt: Ser ut til at dere blir fort gravide i hvertfall! Ikke alle som blir det. Ha en god restitusjons periode da, gode ønsker,
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Hei! Skjønner deg veldig godt - jeg har også mistet nå to ganger i på rad selv. Første gang i uke 12 - den 7 mars, så ble jeg gravid på første forsøk etter at mensen kom, mistet i uke 9. MA denne gangen også, tilfeldig oppdaget på ultralyd!!! Måtte inn til medisinsk abort på lørdag, er bare 3 dager siden - akkurat som deg skal vi også ta en pause i prøvingen. Orker liksom ikke flere nedturer, nå vil jeg nyte sommeren og den skal nytes med deilig mat, vin, jeg vil dra på tivoli osv - nå kan vi nyte noen uker hvor vi bare skal tenke på oss selv (for det trenger vi) - så får vi kanskje prøve på igjen til høsten eller vinteren! Ville bare gi deg en trøsteklem og fortelle at jeg skjønner deg veldig godt og så ønske deg lykke, lykke til videre!!! Håper vi sees på 1 tri til høsten og at vi sammen suser alle tre trimesterne =) Stooooor varm trøsteklem fra
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2009 UFF det var utrolig trist å høre ☆Meg og lille snuppis☆06+09?.syns det er så urettfredig att noen bare skal miste og miste. Håper vi er heldig til høsten når vi prøver igjen og att spira sitter i 9 mnd.. merker det tar på av krefter og humøre oig ikke minst syken og det som er å miste . masse god bedring til deg .håper dere for en super fin sommer og så håper jeg vi sees her inne til høsten.. Masse varme klemmer til deg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå